Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
Title: Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи
Other Titles: Model of Organising of Teaching Technical Vocabulary to the Students in Terms of ECTS
Authors: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Keywords: модель;модель;model;організація;организация;organisation;студенти;студенты;students;ЄКТС;ЕКТС;ECTS;навчання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary
Issue Date: 2006
Publisher: Видавничий центр КНЛУ
Abstract: Публікація пропонує модель організації навчального процессу з навчання іншомовної фахової лексики . Запропоновано структурно-логічну схему моделі, основу якої складає чотирьохтижневий цикл занять, що включає три підцикли, а саме: долабораторний, лабораторний і післялабораторний. Модель розроблено з урахуванням когнітивного підходу. The article suggests the model of organizing the foreign technical vocabulary acquisition/. Four weeks teaching process has been suggested, which includes three cycles, namely; pre-laboratory, laboratory, and post -laboratory. The model has been developed taken into consideration the cognitive approach.
Description: Борщовецька В.Д. Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи / В. Д. Борщовецька // Вісник КНЛУ. Сер.: Педагогіка та психологія. – Київ, 2006. – №11.– С. 49- 55.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
ISSN: 2411-5991
metadata.dc.identifier.udc: 81'373.45
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Model_orhanizats.pdf139,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.