Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борщовецька, Валентина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Borshchovetska, Valentina | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T08:24:22Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T08:24:22Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.issn | 2411-5991 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831 | - |
dc.description | Борщовецька В.Д. Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи / В. Д. Борщовецька // Вісник КНЛУ. Сер.: Педагогіка та психологія. – Київ, 2006. – №11.– С. 49- 55. | uk_UA |
dc.description.abstract | Публікація пропонує модель організації навчального процессу з навчання іншомовної фахової лексики . Запропоновано структурно-логічну схему моделі, основу якої складає чотирьохтижневий цикл занять, що включає три підцикли, а саме: долабораторний, лабораторний і післялабораторний. Модель розроблено з урахуванням когнітивного підходу. The article suggests the model of organizing the foreign technical vocabulary acquisition/. Four weeks teaching process has been suggested, which includes three cycles, namely; pre-laboratory, laboratory, and post -laboratory. The model has been developed taken into consideration the cognitive approach. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий центр КНЛУ | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | model | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | организация | uk_UA |
dc.subject | organisation | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | студенты | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | ЄКТС | uk_UA |
dc.subject | ЕКТС | uk_UA |
dc.subject | ECTS | uk_UA |
dc.subject | навчання лексики | uk_UA |
dc.subject | обучение лексике | uk_UA |
dc.subject | teaching vocabulary | uk_UA |
dc.title | Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Model of Organising of Teaching Technical Vocabulary to the Students in Terms of ECTS | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 81'373.45 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Model_orhanizats.pdf | 139,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.