Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/828
Title: Психофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми навчання іншомовної фахової лексики
Other Titles: Psychological and neuropsychophysiological mechanisms participating of Teaching Foreign Technical Vocabulary
Authors: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Keywords: студенти-економісти;студенты-экономисты;Economics students;фізіологічний;физиологический;psychological;психофізіологічний;психофизиологический;neuropsychological;механізми;механизмы;mechanisms;лексика;лексика;vocabulary
Issue Date: 2009
Publisher: Видавничий центр КНЛУ
Abstract: Стаття розглядає питання навчання студентів-економістів іншомовної фахової лексики, зокрема психофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми, що беруть участь у формуванні іншомовних лексичних навичок. Проаналізовано психофізіологічні механізми пам’яті, процеси пам’яті. Охарактеризовано механізм «імпринтингу», що відіграє важливу роль для запам’ятовування лексичних одиниць. Визначено і доведено роль поняття «динамічного стереотипу» для формування лексичних навичок. Статья рассматривает вопросы обучения студентов-экономистов иноязычной профессиональной лексике, в частности, психофизиологические механизмы, которын участвуют у формировании лексического навыка. Проанализированы психофизиологические механизмы памяти, процессы памяти. Дана характеристика механизму «импринтинг», который играет важную роль при запоминании лексических единиц. Определена и доведена роль понятия «динамического стереотипа» для формирования лексического навыка. The article deals with the problems of teaching Economics students technical vocabulary, namely, its psychophysiological and neuropsychophysiological mechanisms, participating in developing foreign vocabulary skills. Psychophysiological mechanisms of memory, processes of memory have been analysed. Mechanism of “imprinting” has been characterized as well as its role for improving memorizing the lexical units. The role of the phenomenon “dynamic stereotype ”for developing foreign vocabulary skills has been proved.
Description: Борщовецька В.Д. Психофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми навчання іншомовної фахової лексики / В. Д. Борщовецька // Наук. вісник каф. ЮНЕСКО Київського нац. лінгв. ун-ту. Сер: Філологія. Педагогіка. Психологія. - Київ, 2009. - №19. - С.121 - 126.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/828
ISSN: 2411-5991
metadata.dc.identifier.udc: 81'373.45
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psykhofizychni_t.pdf131 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.