Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорщовецька, Валентина Дмитрівна-
dc.contributor.authorBorshchovetska, Valentina-
dc.date.accessioned2018-05-29T08:11:02Z-
dc.date.available2018-05-29T08:11:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn2411-5991-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/828-
dc.descriptionБорщовецька В.Д. Психофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми навчання іншомовної фахової лексики / В. Д. Борщовецька // Наук. вісник каф. ЮНЕСКО Київського нац. лінгв. ун-ту. Сер: Філологія. Педагогіка. Психологія. - Київ, 2009. - №19. - С.121 - 126.uk_UA
dc.description.abstractСтаття розглядає питання навчання студентів-економістів іншомовної фахової лексики, зокрема психофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми, що беруть участь у формуванні іншомовних лексичних навичок. Проаналізовано психофізіологічні механізми пам’яті, процеси пам’яті. Охарактеризовано механізм «імпринтингу», що відіграє важливу роль для запам’ятовування лексичних одиниць. Визначено і доведено роль поняття «динамічного стереотипу» для формування лексичних навичок. Статья рассматривает вопросы обучения студентов-экономистов иноязычной профессиональной лексике, в частности, психофизиологические механизмы, которын участвуют у формировании лексического навыка. Проанализированы психофизиологические механизмы памяти, процессы памяти. Дана характеристика механизму «импринтинг», который играет важную роль при запоминании лексических единиц. Определена и доведена роль понятия «динамического стереотипа» для формирования лексического навыка. The article deals with the problems of teaching Economics students technical vocabulary, namely, its psychophysiological and neuropsychophysiological mechanisms, participating in developing foreign vocabulary skills. Psychophysiological mechanisms of memory, processes of memory have been analysed. Mechanism of “imprinting” has been characterized as well as its role for improving memorizing the lexical units. The role of the phenomenon “dynamic stereotype ”for developing foreign vocabulary skills has been proved.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий центр КНЛУuk_UA
dc.subjectстуденти-економістиuk_UA
dc.subjectстуденты-экономистыuk_UA
dc.subjectEconomics studentsuk_UA
dc.subjectфізіологічнийuk_UA
dc.subjectфизиологическийuk_UA
dc.subjectpsychologicaluk_UA
dc.subjectпсихофізіологічнийuk_UA
dc.subjectпсихофизиологическийuk_UA
dc.subjectneuropsychologicaluk_UA
dc.subjectмеханізмиuk_UA
dc.subjectмеханизмыuk_UA
dc.subjectmechanismsuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectvocabularyuk_UA
dc.titleПсихофізіологічні та нейропсихофізіологічні механізми навчання іншомовної фахової лексикиuk_UA
dc.title.alternativePsychological and neuropsychophysiological mechanisms participating of Teaching Foreign Technical Vocabularyuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc81'373.45uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykhofizychni_t.pdf131 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.