Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7869
Назва: Інноваційні підходи для створення умов формування навичок педагогічної діяльності у магістрів з екології в процесі фахової підготовки
Інші назви: Innovative approaches to create conditions for the formation of pedagogical skills of masters in ecology in the process of professional training
Автори: Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Тимчук, Інна Миколаївна
Timchuk, Inna
Ключові слова: навички;skills;педагогічна діяльність, магістр з екології, педагогічні умови, фахова підготовка, науково-педагогічний працівник;pedagogical activity;магістр з екології;master degree in ecology;педагогічні умови;pedagogical conditions;фахова підготовка;professional training;науково-педагогічний працівник;research and pedagogical worker
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во: ТОВ«Білоцерківдрук»
Бібліографічний опис: Погоріла С. Г. Інноваційні підходи для створення умов формування навичок педагогічної діяльності у магістрів з екології в процесі фахової підготовки / С. Г. Погоріла, І. М. Тимчук // Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: колективна монографія. - Біла Церква: ТОВ«Білоцерківдрук», 2022. - С. 183-199.
Короткий огляд (реферат): У публікації нами здійснено теоретичний аналіз проблеми формування навичок педагогічної діяльності у магістрів з екології у процесі фахової підготовкита обґрунтовано доцільність їх упровадження. Особливу увагу приділено інноваційним підходам до створення умов формування навичок педагогічної діяльності в магістрів з екології, під якими ми розуміємо спеціально створені обставини, що ефективно впливають на формування студентів як науково-педагогічних працівників і дають їм можливість отримати необхідні знання, сформувати відповідні уміння, навички та професійно важливі якості. Проаналізовано результати наукових досліджень з метою підкреслення актуальності досліджуваної проблеми. За домомогою анкетування досліджено стан професійно-педагогічної готовності магістрів-екологів шляхом виконання таких завдань: виявлення ставлення студентів до якості професійно-педагогічної підготовки фахівців з екології; визначення складових успішності професійно-педагогічної діяльності; виявлення основних проблем у професійно-педагогічній діяльності викладачів дисциплін екологічної галузі; оклеслення основних напрямів, засобів вдосконалення професійно-педагогічної підготовки магістрів. Виявлено необхідність підвищення рівня професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів дисциплін екологічного спрямування в умовах фахової підготовки у закладі вищої освіти. Визначено необхідність створення умов, за яких успішно відбуватиметься формування навичок педагогічної діяльності в магістрів з екології у процесі їх фахової підготовки.
Опис: In the publication we have carried out a theoretical analysis of the problem of forming pedagogical skills of masters in ecology in the process of professional training and substantiated the feasibility of their implementation. Particular attention is paid to innovative approaches to creating conditions for the formation of pedagogical skills in masters of ecology, by which we mean specially created circumstances that effectively influence the formation of students as research and teaching staff and enable them to acquire the necessary knowledge, skills and professionally important qualities. The results of scientific research are analyzed in order to emphasize the relevance of the researched problem. The state of professional and pedagogical readiness of masters ecologists was studied by performing the following tasks: identifying the attitude of students to the quality of professional and pedagogical training of specialists in ecology; identification of components of success of professional and pedagogical activity, identification of the main problems in professional and pedagogical activity of teachers of disciplines of ecological branch; delineation of the main directions, means of improving the professional and pedagogical training of masters. The need to increase the level of professional and pedagogical training of future teachers of environmental disciplines in terms of professional training in higher education. The need to create conditions under which the formation of pedagogical skills of masters in ecology in the process of their professional training will be successfully determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7869
ISBN: 978-617-8219-05-5
УДК: 378.011.3–057:574
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovats_pidkhody.pdf872,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.