Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/754
Назва: Історіографія дослідження київської школи економічної історії М.В. Довнар-Запольського.
Інші назви: Historiography of the investigation of Kyievan economic history M. V. Dovnar-Zapolsky.
Автори: Карпусь, Дмитро Олександрович
Кarpus, Dmitro
Ключові слова: київська школа економічної історії М.В. Довнар-Запольського;киевская школа экономической истории М.В. Довнар-Запольского;Kyievan school of economic history of M. V. Dovnar-Zapol's'kii;київська історико-економічна школа М.В. Довнар-Запольського;киевская историко-экономическая школа М.В. Довнар-Запольского;M. V. Dovnar-Zapol's'kii's scientific school learning;Університет св. Володимира;Университет св. Владимира;St.Volodymyr University;історико-етнографічний гурток;историко-этнографический кружок;history and ethnographic section;С.І. Михальченко;С. И. Михальченко;S. I. Mykhalchenko;історіографія;историография;historiography
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Короткий огляд (реферат): В статті досліджена історіографія проблеми київської історико-економічної школи М. В. Довнар-Запольського. В роботі використовувались методи пролемно-хронологічний, порівняльно-історичний, ситемного аналізу та синтезу. Історіографія проблеми вивчення київської історико-економічної школи М. В. Довнар-Запольського має кілька важливих етапів. Для кожного з періодів дослідження проблеми був характерний різний ступінь актуальності тематики. В радянський час школу критикували як буржуазну. Новий етап у вивченні київської історико-економічної школи розпочався в 1991 році. Розпад Радянського Союзу і лібералізація наукового життя відкрили нові горизонти для розвитку історіографії. В історичній науці пострадянського простору відбулася переоцінка цінностей, змінилися пріоритети в визначенні тематики досліджень. Для сучасних вчених відкрилося широке поле раніше не досліджених історіографічних проблем. Почали досліджуватися біографії представників школи, з'явилися роботи що висвітлюють загальні тенденцій розвитку історичної науки в кінці XIX – на початку XX століття в Росії. Зроблено доволі багато, але неспокійні часи в які жили вчені стали причиною того що багато залишається не відомим.В статье исследована историография проблемы киевской историко-экономической школы М. В. Довнар-Запольского. В работе использовались методы: проблемно-хронологический, сравнительно-исторический, системного анализа и синтеза. Историография проблемы изучения киевской историко-экономической школы М. В. Довнар-Запольского имеет несколько важных етапов. Для каждого из периодов исследования проблемы была характерна разная степень актуальности тематики. В советское время школу критиковали как буржуазную. Новый этап в изучении киевской историко-экономической школы начался в 1991 году. Распад Советского Союза и либерализация научной жизни открыли новые горизонты для развития историографии. В исторической науке постсоветского пространства состоялась переоценка ценностей, изменились приоритеты в определении тематики исследований. Для современных ученых открылось широкое поле раньше неиследованных историографических проблем. Начали исследоваться биографии представителей школы, появились работы которые освещают общие тенденции развития исторической науки конца XIX – начала XX столетия в России. Сделано очень много, но неспокойные времена в которые жили ученые стали причиной того, что много остается неизвестным.In this article the problems of kyivan of historical and economic school`s historiography was researched. In this work problematic-hronological, comparative-historical,system analitical and synthesis methods were used. The historiography problem`s of the studying kyivan historical and economic M. V. Dovnar -Zopolskie`s school has several important stages. Every of problem`s study period characterized by different level of topicality of theme. In soviet period this school was criticized as bourgeois. A new stage in the study of kyivan historical and economic school began in 1991. Soviet Union crashes and liberalisation of scientific life opened up a new horizons for the historiography`s development. In post soviet country`s history science the changes in points of views took part, priorities have changed in the identification of research topics. The a wide field still unexplored historiographical problems have been opened for modern scientists. At the end of XIX – at the beginning of XX century in the Russia the biography of school`s representatives began to appeare, the works that highlight the general trends of historical science had appered. The made quite a lot, but troubled times scientists were living the reason that a lot is not known.
Опис: Карпусь Д.О. Історіографія дослідження київської школи економічної історії М.В. Довнар-Запольського/ Д.О. Карпусь// Гілея: науковий вісник. – Київ,2016. -№7. - С. 111-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/754
ISSN: 2076-1554
УДК: 930.2:330.82
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istoriohrafiia.pdfIstoriohrafiia410,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.