Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7397
Title: Mеhrsprachigkeit als didaktischer Ansatz zum Fremdsprachenlernen in der europäischen Union.
Other Titles: Багатомовність як дидактичний підхід до вивчення іноземної мови в Європейському Союзі.
Authors: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Keywords: Mehrsprachigkeit, Mehrsprachigkeitsdidaktik, Fremdsprachenlernen, Globalisierung, die Europäische Union, plurilinguale Kompetenz, didaktischer Ansatz.;Багатомовність, багатомовна дидактика, вивчення іноземних мов, Глобалізація, Європейський Союз, багатомовна компетентність, дидактичний підхід.
Issue Date: 25-Mar-2022
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Рєзнік В.Г. Mеhrsprachigkeit als didaktischer Ansatz zum Fremdsprachenlernen in der europäischen Union / В.Г.Рєзнік // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 24-25 березня 2022 р.).– Біла Церква, 2022. – С.49 – 51.
Abstract: Багатомовність є важливим природним ресурсом у нашому глобалізованому суспільстві. Плюрилінгвізм, тобто багатомовність, передбачає вихідний постулат про те, що вивчення інших мов – це запорука успішного гуманітарного розвитку, як один з вагомих інструментів формування спільної європейської ідентичності.
Description: Multilingualism is an important natural resource in our globalized society. Plurilingualism assumes the basic postulate that the study of other languages is the key to successful humanitarian development, as one of the important tools for the formation of a common European identity.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7397
metadata.dc.identifier.udc: 378.018.556(477):80:34:159.9
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mehrsprachigkeit.pdf1,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.