Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7239
Title: Психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання у формуванні творчого потенціалу студентів коледжу
Other Titles: Psychological and pedagogical aspects of personality-oriented learning in the formation of creative potential of college students
Authors: Матвієнко, Валентина Михайлівна
Matvienko, Valentyna
Keywords: особистістно орієнтовані технології;структура методичної роботи;емпатія;тип сприймання;самореалізація;психолого-педагогічний супровід навчання;співробітництво;створення ситуації успіху;personality-oriented technologies;strusture of the methodic work;empathy;type of perception;self-realization;psychological and pedagogical support of training;cooperation;creating of the situation of success
Issue Date: 25-Feb-2014
Publisher: Переяслав-Хмельницький, Університет Григорія Сковороди
Citation: Матвієнко В.М. Психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання у формуванні творчого потенціалу студентів коледжу В.М. Матвієнко // Вітчизняна наука на зламі епох. Проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. 25-26 лютого 2014 року. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – С.203 – 209.
Abstract: Про особистісно орієнтовані технології організації освітнього процесу в ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ». Оптимальний вибір структури та форм роботи методичної служби для професійного розвитку викладача. Розкрито алгоритм організації особистісно орієнтованого навчання. Презентація академічної групи кураторами та психологом для забезпечення адаптивного періоду.
Description: The article deals with personality-oriented technologies of the organization of the educational process in the SU “The Professional College of Technologies and Economics of Bila Tserkva NAU” Special attention is paid to the optimal choice of the structure and forms of the work of the methodological service for the teacher’s professional development. It shows the algorithm of the organization of the personality-oriented learning.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7239
metadata.dc.identifier.udc: 378.094:159.9.07
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psy_xologo-pedagogichni aspekty_.pdf440,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.