Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7239
Назва: Психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання у формуванні творчого потенціалу студентів коледжу
Інші назви: Psychological and pedagogical aspects of personality-oriented learning in the formation of creative potential of college students
Автори: Матвієнко, Валентина Михайлівна
Matvienko, Valentyna
Ключові слова: особистістно орієнтовані технології;структура методичної роботи;емпатія;тип сприймання;самореалізація;психолого-педагогічний супровід навчання;співробітництво;створення ситуації успіху;personality-oriented technologies;strusture of the methodic work;empathy;type of perception;self-realization;psychological and pedagogical support of training;cooperation;creating of the situation of success
Дата публікації: 25-лют-2014
Видавництво: Переяслав-Хмельницький, Університет Григорія Сковороди
Бібліографічний опис: Матвієнко В.М. Психолого-педагогічні аспекти особистісно орієнтованого навчання у формуванні творчого потенціалу студентів коледжу В.М. Матвієнко // Вітчизняна наука на зламі епох. Проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. 25-26 лютого 2014 року. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – С.203 – 209.
Короткий огляд (реферат): Про особистісно орієнтовані технології організації освітнього процесу в ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ». Оптимальний вибір структури та форм роботи методичної служби для професійного розвитку викладача. Розкрито алгоритм організації особистісно орієнтованого навчання. Презентація академічної групи кураторами та психологом для забезпечення адаптивного періоду.
Опис: The article deals with personality-oriented technologies of the organization of the educational process in the SU “The Professional College of Technologies and Economics of Bila Tserkva NAU” Special attention is paid to the optimal choice of the structure and forms of the work of the methodological service for the teacher’s professional development. It shows the algorithm of the organization of the personality-oriented learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7239
УДК: 378.094:159.9.07
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psy_xologo-pedagogichni aspekty_.pdf440,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.