Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6946
Назва: Комп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2. Методичні вказівки для практичних занять і самостійного вивчення дисципліни студентами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Інші назви: Computer graphics and programming. Module 2. Methodical instructions for practical classes and independent study of the discipline by students of the first (bachelor's) level of higher education
Автори: Бондар, Олена Станіславівна
Bondar, Olena
Трофимчук, Михайло Іванович
Trofymchuk, Mykhailo
Новікова, Вікторія Валеріївна
Novikova, Viktoria
Савчук, Оксана Володимирівна
Savchuk, Oksana
Ткаченко, Ольга Василівна
Tkachenko, Olga
Ключові слова: векторна графіка;vector graphics;програмні засоби;software tools;просторове моделювання;spatial modeling;креслення плану;drawing plan;планувальник ландшафтів;landscape planner
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет.
Бібліографічний опис: Комп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Комп’ютерна графіка та програмування» для здобувачів вищої освіти агробіотехнологічного факультету за спеціальністю 206 «Садово-паркове господарство», освітнього ступеня «бакалавр» першого рівня вищої освіти, галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство» / Бондар О.С, Трофимчук М.І., Новікова В.В. та ін. - Біла Церква: БНАУ, 2021. 89 с.
Короткий огляд (реферат): В методичці «Комп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2.» розглядаються основи проектування об’єктів садово-паркового господарства з використанням комп’ютерів і надаються практичні навички користування найпоширенішими комп’ютерними програмами з ландшафтного проектування, що дозволяє швидко та якісно розробляти плани озеленення, благоустрою, реконструкції садово-паркових об’єктів, виконувати робочі креслення та створювати візуалізацію пропонованих рішень.
Опис: In the manual "Computer Graphics and Programming. Module 2. » bases of designing of objects of garden and park economy with use of computers are considered and practical skills of use of the most widespread computer programs on landscape design that allows to develop quickly and qualitatively plans of gardening, accomplishment, reconstruction of garden and park objects, to carry out working drawing and create a visualization of the proposed solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6946
УДК: 004.92
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка Комп'ютерна графіка і програмування_Модуль_2.pdf4,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.