Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Олена Станіславівна-
dc.contributor.authorBondar, Olena-
dc.contributor.authorТрофимчук, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorTrofymchuk, Mykhailo-
dc.contributor.authorНовікова, Вікторія Валеріївна-
dc.contributor.authorNovikova, Viktoria-
dc.contributor.authorСавчук, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorSavchuk, Oksana-
dc.contributor.authorТкаченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorTkachenko, Olga-
dc.date.accessioned2021-11-10T08:22:04Z-
dc.date.available2021-11-10T08:22:04Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationКомп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Комп’ютерна графіка та програмування» для здобувачів вищої освіти агробіотехнологічного факультету за спеціальністю 206 «Садово-паркове господарство», освітнього ступеня «бакалавр» першого рівня вищої освіти, галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство» / Бондар О.С, Трофимчук М.І., Новікова В.В. та ін. - Біла Церква: БНАУ, 2021. 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6946-
dc.descriptionIn the manual "Computer Graphics and Programming. Module 2. » bases of designing of objects of garden and park economy with use of computers are considered and practical skills of use of the most widespread computer programs on landscape design that allows to develop quickly and qualitatively plans of gardening, accomplishment, reconstruction of garden and park objects, to carry out working drawing and create a visualization of the proposed solutions.uk_UA
dc.description.abstractВ методичці «Комп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2.» розглядаються основи проектування об’єктів садово-паркового господарства з використанням комп’ютерів і надаються практичні навички користування найпоширенішими комп’ютерними програмами з ландшафтного проектування, що дозволяє швидко та якісно розробляти плани озеленення, благоустрою, реконструкції садово-паркових об’єктів, виконувати робочі креслення та створювати візуалізацію пропонованих рішень.uk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університет.uk_UA
dc.subjectвекторна графікаuk_UA
dc.subjectvector graphicsuk_UA
dc.subjectпрограмні засобиuk_UA
dc.subjectsoftware toolsuk_UA
dc.subjectпросторове моделюванняuk_UA
dc.subjectspatial modelinguk_UA
dc.subjectкреслення плануuk_UA
dc.subjectdrawing planuk_UA
dc.subjectпланувальник ландшафтівuk_UA
dc.subjectlandscape planneruk_UA
dc.titleКомп’ютерна графіка та програмування. Модуль 2. Методичні вказівки для практичних занять і самостійного вивчення дисципліни студентами першого (бакалаврського) рівня вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeComputer graphics and programming. Module 2. Methodical instructions for practical classes and independent study of the discipline by students of the first (bachelor's) level of higher education-
dc.typeМетодичні рекомендаціїuk_UA
dc.identifier.udc004.92uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка Комп'ютерна графіка і програмування_Модуль_2.pdf4,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.