Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6895
Title: До проблеми емоційного вигорання викладача в умовах змішаного навчання
Other Titles: To the problem of emotional burnout of the teacher in the conditions of blended learning
Authors: Тимчук, Інна Миколаївна
Timchuk, Inna
Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Keywords: емоційне вигорання;emotional burnout;стресостійкість викладача;teacher stress resistance;дистанційне навчання;distance learning;змішане навчання;blended learning
Issue Date: 2021
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Тимчук І. М. До проблеми емоційного вигорання викладача в умовах змішаного навчання / І. М. Тимчук, С. Г. Погоріла // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали II міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Білоцерківський НАУ, 25-26 березня 2021 року) .- Біла Церква, 2021 .- С. 117-119.
Abstract: Розглядається проблема емоційного вигорання викладача, акцентується увага на ознаках емоційного вигорання науково-педагогічного працівника та факторах, що сприяють появі емоційного дисбалансу в умовах змішаного навчання. Авторами запропоновано дієві способи підвищення стресостійкості в умовах змішаного навчання.
Description: The problem of emotional burnout of the teacher is considered, attention is focused on signs of emotional burnout of the scientific and pedagogical worker and the factors promoting emergence of emotional imbalance in the conditions of mixed training. The authors propose effective ways to increase stress resistance in blended learning.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6895
metadata.dc.identifier.udc: 378.091.321-021.467
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Do_problemy_emotsiinoho.pdf1,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.