Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841
Title: Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область)
Other Titles: Management of marketing activities of dairy enterprises in the system of research in the market of milk and dairy products (based on materials of TDV «Yahotynskyi Maslozavod» m. Yahotyn Kyivska oblast)
Authors: Чернецький, Володимир Володимирович
Chernetskyi, Volodymyr
Keywords: маркетингові дослідження;marketing research;товарна марка;brand;ринок молокопродукції;dairy market;товарний асортимент;product range;цінова політика;pricing policy;розподіл;distribution;просування;promotion;паблік рилейшинз;public relations;SWOT-аналіз;SWOT-analysis
Issue Date: 2020
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Чернецький В.В. Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / В.В. Чернецький; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 142 с.
Abstract: Досліджено концептуальні підходи до визначення сутність категорії «маркетингові дослідження» та обгрунтовано значення їх результатів на підприємстві. Розкрито особливості проведення маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції. Визначення особливостей управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств, а також надано пропозиції щодо вдосконалення складових комплексу маркетингу ТДВ «Яготинський маслозавод».
Description: Conceptual approaches to defining the essence of the category "marketing research" are investigated and the significance of their results at the enterprise is substantiated. Features of marketing research in the market of milk and dairy products are revealed. Determining the features of marketing management of dairy enterprises, as well as suggestions for improving the components of the marketing complex TDV «Yahotynskyi Maslozavod».
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:637.1
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
upravlinnya_marketyngovoyu.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.