Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернецький, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorChernetskyi, Volodymyr-
dc.date.accessioned2021-10-06T08:50:49Z-
dc.date.available2021-10-06T08:50:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧернецький В.В. Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / В.В. Чернецький; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 142 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841-
dc.descriptionConceptual approaches to defining the essence of the category "marketing research" are investigated and the significance of their results at the enterprise is substantiated. Features of marketing research in the market of milk and dairy products are revealed. Determining the features of marketing management of dairy enterprises, as well as suggestions for improving the components of the marketing complex TDV «Yahotynskyi Maslozavod».uk_UA
dc.description.abstractДосліджено концептуальні підходи до визначення сутність категорії «маркетингові дослідження» та обгрунтовано значення їх результатів на підприємстві. Розкрито особливості проведення маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції. Визначення особливостей управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств, а також надано пропозиції щодо вдосконалення складових комплексу маркетингу ТДВ «Яготинський маслозавод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectтоварна маркаuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectринок молокопродукціїuk_UA
dc.subjectdairy marketuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectрозподілuk_UA
dc.subjectdistributionuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectпаблік рилейшинзuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectSWOT-analysisuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of dairy enterprises in the system of research in the market of milk and dairy products (based on materials of TDV «Yahotynskyi Maslozavod» m. Yahotyn Kyivska oblast)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:637.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnya_marketyngovoyu.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.