Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6831
Title: Організація маркетингових досліджень в організації на прикладі ФОН «Зубов О.В.»
Other Titles: Organization of marketing research in the organization on the example of FOP "Zubov O.V."
Authors: Зубова, Іванна Володимирівна
Zubova Ivanna, Ivanna
Keywords: ринок;market;конкуренція;competition;мотивація покупців;customer motivation;цільовий сегмент;target segment;ресурси;resources
Issue Date: 2020
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Зубова І.В. Організація маркетингових досліджень в організації на прикладі ФОН «Зубов О.В.»: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / І.В. Зубова; Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 89 с.
Abstract: Маркетингові дослідження являють собою процес, що включає визначення проблеми, цільовий збір та аналіз даних, а також вироблення рекомендацій з різних аспектів маркетингової діяльності з метою вдосконалення прийняття ефективних управлінських рішень.
Description: Marketing research is a process that includes problem identification, targeted data collection and analysis, as well as making recommendations on various aspects of marketing activities to improve effective management decisions.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6831
metadata.dc.identifier.udc: 339.132
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
organizaciya_marketyngovyx.pdf509,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.