Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6831
Назва: Організація маркетингових досліджень в організації на прикладі ФОН «Зубов О.В.»
Інші назви: Organization of marketing research in the organization on the example of FOP "Zubov O.V."
Автори: Зубова, Іванна Володимирівна
Zubova Ivanna, Ivanna
Ключові слова: ринок;market;конкуренція;competition;мотивація покупців;customer motivation;цільовий сегмент;target segment;ресурси;resources
Дата публікації: 2020
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Зубова І.В. Організація маркетингових досліджень в організації на прикладі ФОН «Зубов О.В.»: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / І.В. Зубова; Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 89 с.
Короткий огляд (реферат): Маркетингові дослідження являють собою процес, що включає визначення проблеми, цільовий збір та аналіз даних, а також вироблення рекомендацій з різних аспектів маркетингової діяльності з метою вдосконалення прийняття ефективних управлінських рішень.
Опис: Marketing research is a process that includes problem identification, targeted data collection and analysis, as well as making recommendations on various aspects of marketing activities to improve effective management decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6831
УДК: 339.132
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizaciya_marketyngovyx.pdf509,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.