Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816
Title: Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”)
Other Titles: Marketing pricing policy of an industrial enterprise (on the example of PJSC "Piontex")
Authors: Линник, Олександра Олександрівна
Linnik, Oleksandra
Keywords: маркетингова політика;marketing policy;цінова політика;pricing policy;підприємство;enterprise;конкурентна боротьба;competition
Issue Date: 2020
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Линник О.О. Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / О.О. Линник; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 119 с.
Abstract: В умовах ринкової економіки зростає роль цінової політики, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби. При цьому підвищується важливість управлінських ріщень з цін, оскільки ціни значно впливають на кінцеві фінансові результати і ринкове положення підприємства. Водночас, цінова політика вітчизняних підприємств, як правило, здійснюється безсистемно та некваліфіковано. Промислові підприємства здебільщого використовують витратний підхід до ціноутворення; при формуванні цін не враховується попит покупців і ціни конкурентів; ціна використовується без зв’язку з іншими елементами комплексу маркетингу; ціни не пристосовані до зміни ринкової кон'юнктури.
Description: In a market economy, the role of pricing policy is growing, due to the intensification of competition. This increases the importance of management decisions on prices, as prices significantly affect the final financial results and market position of the enterprise. At the same time, the pricing policy of domestic enterprises, as a rule, is carried out unsystematically and unskilledly. Industrial enterprises mostly use a cost-effective approach to pricing: when forming prices, customer demand and competitors' prices are not taken into account; the price is used without connection with other elements of the marketing complex; prices are not adjusted for changes in market conditions.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816
metadata.dc.identifier.udc: 339.138
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketyngova_cinova.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.