Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816
Назва: Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”)
Інші назви: Marketing pricing policy of an industrial enterprise (on the example of PJSC "Piontex")
Автори: Линник, Олександра Олександрівна
Linnik, Oleksandra
Ключові слова: маркетингова політика;marketing policy;цінова політика;pricing policy;підприємство;enterprise;конкурентна боротьба;competition
Дата публікації: 2020
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Линник О.О. Маркетингова цінова політика промислового підприємства (на прикладі ПАТ “Піонтекс”): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / О.О. Линник; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 119 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки зростає роль цінової політики, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби. При цьому підвищується важливість управлінських ріщень з цін, оскільки ціни значно впливають на кінцеві фінансові результати і ринкове положення підприємства. Водночас, цінова політика вітчизняних підприємств, як правило, здійснюється безсистемно та некваліфіковано. Промислові підприємства здебільщого використовують витратний підхід до ціноутворення; при формуванні цін не враховується попит покупців і ціни конкурентів; ціна використовується без зв’язку з іншими елементами комплексу маркетингу; ціни не пристосовані до зміни ринкової кон'юнктури.
Опис: In a market economy, the role of pricing policy is growing, due to the intensification of competition. This increases the importance of management decisions on prices, as prices significantly affect the final financial results and market position of the enterprise. At the same time, the pricing policy of domestic enterprises, as a rule, is carried out unsystematically and unskilledly. Industrial enterprises mostly use a cost-effective approach to pricing: when forming prices, customer demand and competitors' prices are not taken into account; the price is used without connection with other elements of the marketing complex; prices are not adjusted for changes in market conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6816
УДК: 339.138
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyngova_cinova.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.