Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6195
Title: Педагогічні умови ефективності організації самостійної роботи студентів
Other Titles: Pedagogic conditions of the effectiveness of organizing of self-work
Authors: Кліванська, Олена Яківна
Klivanska, Olena
Keywords: освіта;інформаційні технології;самостійна робота;педагогічні аспекти;самоосвіта;завдання;контроль;виховання;диференційний підхід;вправа;тести;тести;дослідження;аналіз;education;information technologies;self-work;pedagogic aspects;self-education;monitoring;education;differential approach;exercise;research;notes;analysis
Issue Date: 13-Nov-2019
Publisher: Видавнича група «Основа», портал «Учительський журнал он-лайн»
Citation: Кліванська О.Я. Педагогічні умови ефективності організації самостійної роботи студентів / О.Я. Кліванська // Учительський журнал on-line // Режим доступу: http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/pedahohichni-umovy-efektyvnosti-orhanizatsii-samostiinoi-roboty-studentiv
Abstract: В статті висвітлено сучасний етап розвитку вищої професійної освіти пов'язаний з переходом до практичної реалізації нової освітньої парадигми, яка спрямована на створення цілісної системи безперервної освіти, на розширення сфери самостійної діяльності студентів в умовах залучення до процесу пізнання інформаційних та телекомунікаційних комп'ютерних технологій.
Description: The article highlights the modern stage of the development of the higher professional education connected with the transfer to the practical realization of the new educational paradigm aimed to the creation of holistic system of continuing education, broadening up of the self-work domain of students under the conditions of involving information and telecommunication computer technologies to the cognitive process.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6195
metadata.dc.identifier.udc: 378.147
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedahohichni umovy efektyvnosti.pdf402,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.