Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6164
Назва: Кейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мови
Інші назви: Case-method as one of the most effective means of activating foreign language teaching
Автори: Рейда, Ольга Андріївна
Rejda, Olga
Івлєва, Катерина Сергіївна
Ivlieva, Katerina
Ключові слова: активізація викладання;практична діяльність;кейс-метод;метод ситуаційного аналізу;intensification of teaching;practical activities;case method;situational method
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: ХНУБА
Бібліографічний опис: Рейда О.А. Кейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мови / К.С. Івлєва, О.А. Рейда // Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу в умовах карантинних обмежень та дистанційного навчання: збірник наук. пр. – Харків, 2021. – С. 89-91.
Короткий огляд (реферат): У тезах подано теоретичне обґрунтування доцільності застосування кейс методу як засобу формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери, окреслено окремі аспекти його реалізації у навчальному процесі вищої школи; визначено специфіку його впливу на формування якісних характеристик фахівця.
Опис: Theses provide a theoretical basis for the the case method using as a means of forming the professional competence of future professionals in social sphere, outlined some aspects of its implementation in the educational the process of higher education; the specifics of its influence on the formation of quality are determined characteristics of the specialist.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6164
УДК: 378.147:81'243
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Keis_metod_yak_o.pdf807,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.