Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2021-03-18T10:51:26Z-
dc.date.available2021-03-18T10:51:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Основні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіону / І.В. Артімонова // Вісник Білоцерківського державного аграрного університету. – 2009. – № 61. – С. 71-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5908-
dc.descriptionThe article substantiates the need for the formation of an information system as a factor of resource potential of the enterprise, which allows the company to reduce the risk of uncertainty in making management decisions. Characteristic features of information support of agricultural producers in modern economic conditions are determined. A comprehensive marketing information system for making and justifying management decisions is proposed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідність формування інформаційної системи як чинника ресурсного потенціалу підпри­ємства, що дозволяє підприємству знизити ризик невизначеності під час прийняття управлінських рішень. Визначено характерні особливості інформаційного забезпечення товаровиробників аграрної сфери в сучасних умовах господарю­вання. Запропоновано комплексну маркетингову інформаційну систему прийняття та обгрунтування управлінських рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБіла Церква: БНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна система, маркетингове управління, інформаційні ресурси, регіональ­ний маркетинговий центр, інтегрована інформаційна системаuk_UA
dc.subjectmarketing information system, marketing management, information resources, regional marketing center, integrated information systemuk_UA
dc.titleОсновні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіонуuk_UA
dc.title.alternativeThe main directions of formation of the information system of management of marketing activity of agricultural enterprises of the regionuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc681.518:631.1.027/45uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_main_directions_of_formation.pdf828,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.