Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5673
Title: Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринку
Other Titles: Substantiation of means of sales promotion in the agri-food market
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Keywords: агропродовольчий ринок, маркетингова діяльність, макроекономіка;agri-food market, marketing activities, macroeconomics
Issue Date: 2017
Publisher: Запоріжжя: ГО «СІЕУ»
Citation: Артімонова І.В. Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринку // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції – (м. Запоріжжя, 22-23 вересня 2017 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2017. – с. 14-18.
Abstract: Найважливішою передумовою ефективного функціонування підприємств на агропродовольчому ринку є забезпечення стійких довгострокових конкурентних переваг в сфері збуту і впровадження їх у практичну діяльність найефективнішим способом. Сьогодні агропродовольчий ринок становить складну багатофакторну динамічну систему, яка вимагає постійного удосконалення процесу просування продукції на ньому через застосування дієвих методів стимулювання збуту.
Description: The most important prerequisite for the effective functioning of enterprises in the agri-food market is to ensure sustainable long-term competitive advantages in the field of sales and their implementation in practice in the most effective way. Today, the agri-food market is a complex multifactorial dynamic system that requires continuous improvement of the process of product promotion through the use of effective methods of sales promotion.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5673
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
siee.zaporojie.ua.pdf2,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.