Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5552
Назва: Моніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітики
Інші назви: Monitoring the activities of an agricultural institution of higher education with business analysis tools
Автори: Василенко, Олена Ігорівна
VAsylenko, Olena
Ключові слова: бізнес-аналітика;бізнес-процес;заклад вищої освіти;конкурентоспроможність;внутрішня система управління якістю;ринок освітніх послуг;здобувач вищої освіти;стейкхолдери;business analytics;business process;institution of higher education;competitiveness;internal quality management system;educational services market;stakeholders;бизнес-аналитика;бизнес-процесс;учреждение высшего образования;конкурентоспособность;внутренняя система управления качеством;рынок образовательных услуг;стейкхолдеры
Дата публікації: 2020
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Василенко О.І. Моніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітики / О.І. Василенко // Економіка та управління АПК. - 2020. - №2. - С. 124-133.
Короткий огляд (реферат): Опрацьовано вітчизняні та зарубіжні джерела і визначено основні тенденції застосування бізнес-аналітики в управлінні бізнесом. Найближчі 3 роки передбачають 10-кратне зростання об'єму і темпів змін інформації. Успіх прийняття управлінських рішень буде залежати від швидкості реагування на нові технологічні можливості і якісної аналітики із застосуванням сучасних систем для одержання оптимальних управлінських рішень. Досліджено досвід застосування сучасних інструментів бізнес-аналітики у сфері ведення бізнесу та здійснення підприємницької діяльності. Доведено доцільність застосування методик та інструментів бізнес-аналітики й механізмів оптимізації бізнес-процесів за організації управління аграрним закладом вищої освіти. Встановлено інструменти бізнес-аналітики, які можуть бути використані для моніторингу діяльності аграрного ЗВО. Застосовано он-лайн візуалізатор і BI-платформу Tableau Public для аналітики ринку освітніх послуг аграрної сфери за різними критеріями конкурентоспроможності. Перевагами застосування даного інструментарію є можливість імпорту даних з он-лайн джерел і різних форматів документів, можливість одночасної візуалізації за декількома критеріями з застосуванням різних форм презентації даних і фільтрів, а також миттєві автоматичні зміни аналітики при зміні даних. Змодельовано алгоритм конкурентної стратегії в симуляторі бізнес-процесів BP Simulator, що включає шість етапів розробки: дослідження ринку освітніх послуг і визначення потреб споживачів різних груп стейкхолдерів; визначення лідерів на ринку освітніх послуг; встановлення сильних і слабких сторін конкурентів; самоаналіз діяльності ЗВО, встановлення власних сильних і слабких сторін; диференціація послуг з метою створення унікального; розробка конкурентної стратегії. The article studies domestic and foreign papers and defines the main tendencies of applying business analytics in business management. The information volume and change space is expected provide for tenfold increase in 3 years. The success of management decisions will depend on the speed of response to new technological opportunities and quality analysis using modern systems. The experience in modern tools of business analytics application in the field of running business and entrepreneurship is investigated. The expediency of business analytics tools and methods application and mechanisms of business processes optimization in management organization of an agricultural institution of higher education is proved. Business analytics tools that can be used to monitor the activities of agricultural institution of higher education were identified. The online visualizer and BI-platform Tableau Public were used to analyze the market of agricultural education services according to various competitiveness criteria. The ability to import data from online sources and various document formats, the ability to simultaneously visualize several criteria using different forms of data presentation and filters, as well as instant automatic changes in analytics when changing data are the advantages of using these tools. The algorithm of competitive strategy in the BP Simulator business process simulator is developed. It includes six stages of development: studying the educational services market and defining the needs of consumers of various groups of stakeholders; identification of leaders in the educational services market; identification of strengths and weaknesses of competitors; self-analysis of the institution running, identification of its own strengths and weaknesses; differentiation of services in order to create a unique service; designing a competitive strategy.
Опис: Василенко О.І. Моніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітики / О.І. Василенко // Економіка та управління АПК. - 2020. - №2. - С. 124-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5552
ISSN: 2310-9262 (print)
ISSN 2415-7554 (online)
УДК: 005.52/.6:167.2:378
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monitorynh_diialnosti.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.