Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorVAsylenko, Olena-
dc.date.accessioned2021-01-22T07:09:42Z-
dc.date.available2021-01-22T07:09:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВасиленко О.І. Моніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітики / О.І. Василенко // Економіка та управління АПК. - 2020. - №2. - С. 124-133.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9262 (print)-
dc.identifier.issnISSN 2415-7554 (online)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5552-
dc.descriptionВасиленко О.І. Моніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітики / О.І. Василенко // Економіка та управління АПК. - 2020. - №2. - С. 124-133.uk_UA
dc.description.abstractОпрацьовано вітчизняні та зарубіжні джерела і визначено основні тенденції застосування бізнес-аналітики в управлінні бізнесом. Найближчі 3 роки передбачають 10-кратне зростання об'єму і темпів змін інформації. Успіх прийняття управлінських рішень буде залежати від швидкості реагування на нові технологічні можливості і якісної аналітики із застосуванням сучасних систем для одержання оптимальних управлінських рішень. Досліджено досвід застосування сучасних інструментів бізнес-аналітики у сфері ведення бізнесу та здійснення підприємницької діяльності. Доведено доцільність застосування методик та інструментів бізнес-аналітики й механізмів оптимізації бізнес-процесів за організації управління аграрним закладом вищої освіти. Встановлено інструменти бізнес-аналітики, які можуть бути використані для моніторингу діяльності аграрного ЗВО. Застосовано он-лайн візуалізатор і BI-платформу Tableau Public для аналітики ринку освітніх послуг аграрної сфери за різними критеріями конкурентоспроможності. Перевагами застосування даного інструментарію є можливість імпорту даних з он-лайн джерел і різних форматів документів, можливість одночасної візуалізації за декількома критеріями з застосуванням різних форм презентації даних і фільтрів, а також миттєві автоматичні зміни аналітики при зміні даних. Змодельовано алгоритм конкурентної стратегії в симуляторі бізнес-процесів BP Simulator, що включає шість етапів розробки: дослідження ринку освітніх послуг і визначення потреб споживачів різних груп стейкхолдерів; визначення лідерів на ринку освітніх послуг; встановлення сильних і слабких сторін конкурентів; самоаналіз діяльності ЗВО, встановлення власних сильних і слабких сторін; диференціація послуг з метою створення унікального; розробка конкурентної стратегії. The article studies domestic and foreign papers and defines the main tendencies of applying business analytics in business management. The information volume and change space is expected provide for tenfold increase in 3 years. The success of management decisions will depend on the speed of response to new technological opportunities and quality analysis using modern systems. The experience in modern tools of business analytics application in the field of running business and entrepreneurship is investigated. The expediency of business analytics tools and methods application and mechanisms of business processes optimization in management organization of an agricultural institution of higher education is proved. Business analytics tools that can be used to monitor the activities of agricultural institution of higher education were identified. The online visualizer and BI-platform Tableau Public were used to analyze the market of agricultural education services according to various competitiveness criteria. The ability to import data from online sources and various document formats, the ability to simultaneously visualize several criteria using different forms of data presentation and filters, as well as instant automatic changes in analytics when changing data are the advantages of using these tools. The algorithm of competitive strategy in the BP Simulator business process simulator is developed. It includes six stages of development: studying the educational services market and defining the needs of consumers of various groups of stakeholders; identification of leaders in the educational services market; identification of strengths and weaknesses of competitors; self-analysis of the institution running, identification of its own strengths and weaknesses; differentiation of services in order to create a unique service; designing a competitive strategy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБНАУuk_UA
dc.subjectбізнес-аналітикаuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectвнутрішня система управління якістюuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectbusiness analyticsuk_UA
dc.subjectbusiness processuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectinternal quality management systemuk_UA
dc.subjecteducational services marketuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectбизнес-аналитикаuk_UA
dc.subjectбизнес-процессuk_UA
dc.subjectучреждение высшего образованияuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectвнутренняя система управления качествомuk_UA
dc.subjectрынок образовательных услугuk_UA
dc.subjectстейкхолдерыuk_UA
dc.titleМоніторинг діяльності аграрного закладу вищої освіти інструментами бізнес-аналітикиuk_UA
dc.title.alternativeMonitoring the activities of an agricultural institution of higher education with business analysis toolsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc005.52/.6:167.2:378uk_UA
dc.identifier.doi10.33245-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monitorynh_diialnosti.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.