Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5243
Title: | Застосування різних форм подання нового матеріалу на заняттях з фізики з метою формування інтересу до предмету |
Other Titles: | The Use of the Different Form of Presenting Material at classes in physics with the aim of forming interest to the subject |
Authors: | Москаленко, Лада Борисівна Бондаренко, Олена Олександрівна Moskalenko, Lada Bondarenko, Olena |
Keywords: | фізика;physics;інтерес;interest;фантастична ситуація;fantastic situation;фізичний парадокс;physical paradox;дослід;experiment |
Issue Date: | Jul-2020 |
Publisher: | Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя |
Citation: | Москаленко Лада, Бондаренко Олена. Застосування різних форм подання нового матеріалу на заняттях з фізики з метою формування інтересу до предмету.// Теорія і практика професійної підготовки сучасного фахівця: науково-методичний збірник.– Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2020. – Випуск 6 (13). – С.247-250. |
Abstract: | Дана стаття формує інтерес студентів до предмету завдяки основним прийомам збудження інтересу до фізики: використання інноваційних та інтерактивних технологій, інтеграції з іншими предметами, створення фантастичних ситуацій, використання фізичних парадоксів, проведення цікавих демонстрацій та дослідів |
Description: | This article deals with the forming of students' interest in the subject due to the main methods of arousing interest to physics: the use of innovative and interactive technologies, integration with other subjects, the creating of fantastic situations, the use of physical paradoxes, conducting of interesting demonstrations and experiments |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5243 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.147 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zastosuvannya rizny`x form podannya.PDF | 530,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.