Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5243
Назва: Застосування різних форм подання нового матеріалу на заняттях з фізики з метою формування інтересу до предмету
Інші назви: The Use of the Different Form of Presenting Material at classes in physics with the aim of forming interest to the subject
Автори: Москаленко, Лада Борисівна
Бондаренко, Олена Олександрівна
Moskalenko, Lada
Bondarenko, Olena
Ключові слова: фізика;physics;інтерес;interest;фантастична ситуація;fantastic situation;фізичний парадокс;physical paradox;дослід;experiment
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя
Бібліографічний опис: Москаленко Лада, Бондаренко Олена. Застосування різних форм подання нового матеріалу на заняттях з фізики з метою формування інтересу до предмету.// Теорія і практика професійної підготовки сучасного фахівця: науково-методичний збірник.– Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2020. – Випуск 6 (13). – С.247-250.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття формує інтерес студентів до предмету завдяки основним прийомам збудження інтересу до фізики: використання інноваційних та інтерактивних технологій, інтеграції з іншими предметами, створення фантастичних ситуацій, використання фізичних парадоксів, проведення цікавих демонстрацій та дослідів
Опис: This article deals with the forming of students' interest in the subject due to the main methods of arousing interest to physics: the use of innovative and interactive technologies, integration with other subjects, the creating of fantastic situations, the use of physical paradoxes, conducting of interesting demonstrations and experiments
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5243
УДК: 378.147
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastosuvannya rizny`x form podannya.PDF530,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.