Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4859
Title: Кейс-метод і ділова гра у викладанні іноземної мови студентам економічних спеціальностей
Other Titles: Case-method and business game in teaching a foreign language to students of economic specialties
Authors: Демченко, Наталія Сергіївна
Demchenko, Nataliia
Keywords: кейс-метод, ділова гра, інтерактивні методи, іноземна мова;case method, business game, interactive methods, foreign language
Issue Date: 13-Mar-2020
Publisher: Piattaforma scientifica europea
Citation: Демченко Н.С. Кейс-метод і ділова гра у викладанні іноземної мови студентам економічних спеціальностей / Н.С. Демченко // Le tendenze e modelli di sviluppo della ricerсhe scientifici: Raccolta di articoli scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica internazionale (13 marzo 2020). - Roma, 2020. - T. 2. - P. 94-96. DOI 10.36074/13.03.2020.v2.32
Abstract: Сучасні тенденції на ринку праці пов'язані з новими вимогами до професійних характеристик фахівців, включаючи професійну іншомовну компетентність, необхідну для професійної взаємодії в міжкультурному середовищі. Нові тенденції до викладання іноземних мов викликає підвищений інтерес до інтерактивних методів навчання ділової англійської мови, зокрема, до методу case-study та ділової гри.
Description: Current trends in the labor market related to new requirements for professional performance experts, including professional foreign language competence required for professional interaction in intercultural environment. New trends in the teaching of foreign languages arouse increased interest in interactive methods of teaching business English, in particular, the method of case-study and business game.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4859
ISBN: 978-88-31277-12-9
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:81’243:36
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Keis_metod.pdf1,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.