Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4742
Title: Педагогічні умови підготовки майбутнього магістра з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю
Other Titles: Pedagogical conditions of preparation of the future master in agronomy for pedagogical activity in universities of agricultural profile
Authors: Ткаченко, Ольга Василівна
Tkachenko, Olha Vasylivna
Keywords: майбутній магістр з агрономії;педагогічна діяльність;педагогічні умови;future master's degree in agronomy;pedagogical activity;pedagogical conditions
Issue Date: 28-Oct-2015
Publisher: Редакційно-видавничий відділ ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, м.Чернігів, вул.Гетьмана Полуботка, 53, 14013
Citation: Ткаченко О.В. Педагогічні умови підготовки майбутнього магістра з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю / О.В. Ткаченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 130 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. кол.: Носко М.О. - Чернігів : ЧНПУ, 2015. - С.98-102. (Серія: Педагогічні науки)
Abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх магістрів з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю. При її дослідженні та розв’язанні, визначено педагогічні умови, що сприяють ефективній підготовці майбутніх магістрів з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю. У процесі обґрунтування педагогічних умов даної проблеми, розкрито розуміння сутності даного поняття, а змістове наповнення їх знайшли відображення у моделі та методиці підготовки студентів до означеної діяльності.
Description: The article is devoted to the problem of preparation of future masters in agronomy for pedagogical activity in agricultural universities. In its research and solution, pedagogical conditions have been identified that contribute to the effective preparation of future masters in agronomy for pedagogical activities in agricultural universities. In the process of substantiating the pedagogical conditions of this problem, the understanding of the essence of this concept is revealed, and their content is reflected in the model and methods of preparing students for this activity.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4742
metadata.dc.identifier.udc: 378.22.013:63
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical conditions.pdf255,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.