Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4742
Назва: Педагогічні умови підготовки майбутнього магістра з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю
Інші назви: Pedagogical conditions of preparation of the future master in agronomy for pedagogical activity in universities of agricultural profile
Автори: Ткаченко, Ольга Василівна
Tkachenko, Olha Vasylivna
Ключові слова: майбутній магістр з агрономії;педагогічна діяльність;педагогічні умови;future master's degree in agronomy;pedagogical activity;pedagogical conditions
Дата публікації: 28-жов-2015
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, м.Чернігів, вул.Гетьмана Полуботка, 53, 14013
Бібліографічний опис: Ткаченко О.В. Педагогічні умови підготовки майбутнього магістра з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю / О.В. Ткаченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 130 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. кол.: Носко М.О. - Чернігів : ЧНПУ, 2015. - С.98-102. (Серія: Педагогічні науки)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх магістрів з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю. При її дослідженні та розв’язанні, визначено педагогічні умови, що сприяють ефективній підготовці майбутніх магістрів з агрономії до педагогічної діяльності у ВНЗ аграрного профілю. У процесі обґрунтування педагогічних умов даної проблеми, розкрито розуміння сутності даного поняття, а змістове наповнення їх знайшли відображення у моделі та методиці підготовки студентів до означеної діяльності.
Опис: The article is devoted to the problem of preparation of future masters in agronomy for pedagogical activity in agricultural universities. In its research and solution, pedagogical conditions have been identified that contribute to the effective preparation of future masters in agronomy for pedagogical activities in agricultural universities. In the process of substantiating the pedagogical conditions of this problem, the understanding of the essence of this concept is revealed, and their content is reflected in the model and methods of preparing students for this activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4742
УДК: 378.22.013:63
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical conditions.pdf255,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.