Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4728
Назва: Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрів аграрного профілю у педагогічній теорії
Інші назви: The problem of professional and pedagogical training of masters of agricultural profile in pedagogical theory
Автори: Ткаченко, Ольга Василівна
Tkachenko, Olha
Ключові слова: магістр;професійно-педагогічна підготовка;вищий навчальний заклад аграрного профілю;master;professional and pedagogical training;higher educational institution of agrarian profile
Дата публікації: 25-тра-2016
Видавництво: ФОП Жовтий О.О., м.Умань, вул.Садова,2, 20300
Бібліографічний опис: Ткаченко О.В.Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрів аграрного профілю у педагогічній теорії / О.В. Ткаченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб.наук.пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред.кол.:Безлюдний О.І. та ін.]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. - Вип. 13. - С. 132-138.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки магістрів з агрономії до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі аграрного профілю. Подано психолого-педагогічні характеристики професійної підготовки фахівців-аграріїв. Обґрунтовано значення щодо оволодіння магістрами аграрного профілю професійно-педагогічними знаннями, навичками та вмінням, що сприятиме професійному й особистісному зростанню, побудові індивідуальної освітньої траєкторії, вільного вибору власного професійно-педагогічного зростання
Опис: The article is devoted to the problem of preparation of masters in agronomy for professional and pedagogical activity in a higher educational institution of agrarian profile. Psychological and pedagogical characteristics of professional training of agrarian specialists are given. The importance of mastering by masters of agrarian profile professional and pedagogical knowledge, skills and abilities that will promote professional and personal growth, construction of individual educational trajectory, free choice of own professional and pedagogical growth is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4728
УДК: 378.22.012/.015:63
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problem of prof.-pedagog. training of masters.pdf380,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.