Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4577
Назва: Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств з виробництва зернових
Інші назви: Features of marketing activities of agricultural enterprises for the production of grain
Автори: Ткаченко, Катерина Віталіївна
Tkachenko, Kateryna
Ключові слова: сільськогосподарське підприємство;agricultural business;канали збуту;marketing channels;торгові угоди;trade agreements;зерно;grain elevators;елеватори;goods movement;товарорух;function;функції;farmers;фермери;market;ринок;AG-BAG
Дата публікації: 2014
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького
Бібліографічний опис: Ткаченко К.В. Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств з виробництва зернових / К.В. Ткаченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. – 2014. – №. 16, № 1 (2). – С. 185-193
Короткий огляд (реферат): У статті систематизовано та проранжовано чинники, що впливають на вибір каналів реалізації зерна сільськогосподарськими підприємствами та забезпечують ефективність їх функціонування. Досліджено трансформаційні зміни у формуванні збутової політики при продажу зернових культур сільськогосподарськими підприємствами. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід організації зберігання зернової продукції та обґрунтовано перспективні напрями розвитку об’єктів розподільчої логістики. Визначено маркетингові функції каналу учасників товароруху зерна від виробника до споживача.
Опис: This paper systematically ranged the factors influencing the choice of distribution channels grain farms and ensure their effective functioning. Transformations in the formation of marketing policy on the sale of crops farms are studied. National and international experience in storage of grain production are generalized and the promising directions of development of distribution logistics are determined. Marketing channel participant’s goods movement function of grain from producer to consumer is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4577
УДК: 338.433:633.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_zbutovoyi.pdf176,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.