Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4482
Назва: «Перевернуте навчання» як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності
Інші назви: “Flipped learning” as one of the key trends in the educational technologies nowadays
Автори: Бойко, Валентина Миколаївна
Boiko, Valentyna
Ключові слова: перевернуте навчання, активне навчання, підкаст;flipped learning, active learning, podcast
Дата публікації: 2016
Видавництво: Матеріали ХXІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»
Бібліографічний опис: Бойко В.М. «Перевернуте навчання» як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності // Матеріали ХXІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»: Зб. Наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. – с.128-130.
Короткий огляд (реферат): Стрімке розширення за останні десятиліття інформаційного поля, що оточує людину, спричинило появу постіндустріального інформаційного суспільства. І система освіти, попри відомий консерватизм, мусить реагувати на виклики часу. «Перевернене навчання» – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань. Створювати навчальні матеріали, які з успіхом можна використовувати під час «перевернутого навчання», просто за допомогою різних програмних продуктів та сервісів, які розглянуто в статті
Опис: Rapid expansion in recent decades of the information field that surrounds the person caused the emergence of postindustrial information society. Moreover, the education system must respond to the challenges of the times, despite the well-known conservatism. “Flipped learning” is a form of active learning that allows you to 'flip' the usual process of learning in this way: a homework assignment for students is to watch relevant video fragments the material of the next lesson, the students themselves pass the theoretical material, and the classroom time is used to practical tasks. To create educational materials that can be used during the “flipped learning” is simple using different software products and services that are considered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4482
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко Перевернуте навчання-2016.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.