Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorBoiko, Valentyna-
dc.date.accessioned2020-03-05T11:28:07Z-
dc.date.available2020-03-05T11:28:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБойко В.М. «Перевернуте навчання» як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності // Матеріали ХXІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»: Зб. Наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. – с.128-130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4482-
dc.descriptionRapid expansion in recent decades of the information field that surrounds the person caused the emergence of postindustrial information society. Moreover, the education system must respond to the challenges of the times, despite the well-known conservatism. “Flipped learning” is a form of active learning that allows you to 'flip' the usual process of learning in this way: a homework assignment for students is to watch relevant video fragments the material of the next lesson, the students themselves pass the theoretical material, and the classroom time is used to practical tasks. To create educational materials that can be used during the “flipped learning” is simple using different software products and services that are considered in the article.uk_UA
dc.description.abstractСтрімке розширення за останні десятиліття інформаційного поля, що оточує людину, спричинило появу постіндустріального інформаційного суспільства. І система освіти, попри відомий консерватизм, мусить реагувати на виклики часу. «Перевернене навчання» – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань. Створювати навчальні матеріали, які з успіхом можна використовувати під час «перевернутого навчання», просто за допомогою різних програмних продуктів та сервісів, які розглянуто в статтіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМатеріали ХXІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»uk_UA
dc.subjectперевернуте навчання, активне навчання, підкастuk_UA
dc.subjectflipped learning, active learning, podcastuk_UA
dc.title«Перевернуте навчання» як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасностіuk_UA
dc.title.alternative“Flipped learning” as one of the key trends in the educational technologies nowadaysuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко Перевернуте навчання-2016.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.