Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4276
Назва: Методичні підходи до трактування змісту соціально-економічних категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність»
Інші назви: Methodical approaches to the interpretation of the content of social and economic categories “competition” and “competitiveness”
Автори: Свиноус, Іван Вікторович
Svynous, Ivan
Хомяк, Наталія Василівна
Khomiak, Natalia
Гаврик, Олеся Юріївна
Havryk, Olesya
Ключові слова: конкурентоспроможність;competitiveness;конкуренція;competition;конкурентні переваги;competitive advantages;категорія;category;ринок;market
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Свиноус І.В. Методичні підходи до трактування змісту соціально-економічних категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність» / І.В. Свиноус, Н.В. Хомяк, О.Ю. Гаврик // Сталий розвиток економіки. - 2019. - №1 (42). - С. 15-21.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність та економічний зміст категорій «конкуренція» і «конкурентоспроможність». Встановлено, що конкурентоспроможність як категорія: багатовимірна і неоднозначна; відносна (прив’язана до конкретного ринку); зменшується з часом, якщо її не удосконалювати; тісно пов’язана з якістю продукції та потребами ринку; конкурентоспроможність товару і конкурентоспроможність продукції співвідносяться як частина і ціле; є результатом реалізації конкурентних переваг; відображає можливості підприємства адаптуватися до мінливих умов зовнішнього і внутрішнього середовища; виступає одним із основних чинників ефективного функціонування підприємства. Обґрунтовано складові організаційно-економічного забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств.
Опис: The essence and economic content of the categories “competition” and “competitiveness” are revealed. It is found that competitiveness as a category: multidimensional and ambiguous; relative (tied to a specific market); decreases over time if it is not improved; is closely linked to product quality and market needs; the competitiveness of the product and the competitiveness of products are related as a part and whole; is the result of the implementation of competitive advantages; reflects the enterprise's ability to adapt to changing conditions of the external and internal environment; acts as one of the main factors of effective operation of the enterprise. The components of organizational and economic support of competitive development of enterprises are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4276
УДК: 339.137.2.012.23
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodychni_pidxody.pdf605,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.