Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/395
Назва: Дидактико-когнітивні та методичні передумови навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачів
Інші назви: Pedagogical cognitive and methodical prerequisites of L2 Vocabulary teaching to the future interpreters
Автори: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Ключові слова: навчання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary;перекладачі;переводчики;interpreters;когнітивний;когнитивный;cognitive;дидактика;didactics;методика;methodology;передумови;предпосылки;prerequisitive
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: Білоцерківсьий національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає питання, пов’язані з проблемами навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачів, яке має базуватись на поєднанні когнітивного, комунікативного й особистісно-діяльнісного підходів. Доведено, що когнітивний підхід до навчання іншомовної лексики базується у визначенні механізмів переробки лексичної інформації, а також шляхів збереження і запам’ятовування нової лексичної інформації. Наведено мнемонічні прийоми запам’ятовування лексики. Узагальнено педагогічні передумови навчання іншомовної лексики, до яких відносять інструментальну та інвентаризаційну мотивацію. Відібрано дидактичні принципи навчання досліджуваного феномену. Розроблено методичну типологію англійської аграрної лексики, представлену чотирма групами.Статья рассматривает вопросы, связанные з проблемами обучения иноязычной лексике будущих переводчиков, которое должно базироваться на комплексном сочетании когнитивного, коммуникативного личностно-деятельностного подходов. Доведено, что когнитивный подход к обучению иноязычной лексике основывается на определении механизмов переработки лексической информации, а также способов сбережения и запоминания новой лексической информации. Приведены мнемонические приемы запоминания лексики. Обобщены педагогические предпосылки обучения иноязычной лексике, к которым относятся инструментальная и инвентаризационная мотивация. Отобраны дидактические принципи обучения исследуемого материала. Разработана методическая типология английской аграрной лексики, представленой у виде четырех групп.. The article deals with the problems of L2 Vocabulary teaching to future interpreters which has to be based on the complex of cognitive, communicative, personal-and-activity approaches. It has been proved that cognitive approach to teaching L2 Vocabulary comprises mechanisms of vocabulary processing as well as ways of saving and remembering lexics. Pedagogical prerequisites of teaching L2 Vocabulary have been considered. Instrumental and selfcontrolling incentives have been highlighted. Didactic principles of teaching the addressed phenomenon have been selected. Methodical typology of the English agrarian vocabulary has been developed and four groups of it have been presented.
Опис: Борщовецька В. Д. Дидактико-когнітивні та методичні передумови навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачів /В. Д. Борщовецька // Молодий вчений. – Біла Церква. – 2017. –№ 12. – С. 60-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/395
ISSN: 2304-5809
УДК: 37.016:81’373.45’25
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dydaktyko_kohnityvni.pdf636,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.