Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорщовецька, Валентина Дмитрівна-
dc.contributor.authorBorshchovetska, Valentina-
dc.date.accessioned2018-03-27T09:24:28Z-
dc.date.available2018-03-27T09:24:28Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/395-
dc.descriptionБорщовецька В. Д. Дидактико-когнітивні та методичні передумови навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачів /В. Д. Борщовецька // Молодий вчений. – Біла Церква. – 2017. –№ 12. – С. 60-63.-
dc.description.abstractСтаття розглядає питання, пов’язані з проблемами навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачів, яке має базуватись на поєднанні когнітивного, комунікативного й особистісно-діяльнісного підходів. Доведено, що когнітивний підхід до навчання іншомовної лексики базується у визначенні механізмів переробки лексичної інформації, а також шляхів збереження і запам’ятовування нової лексичної інформації. Наведено мнемонічні прийоми запам’ятовування лексики. Узагальнено педагогічні передумови навчання іншомовної лексики, до яких відносять інструментальну та інвентаризаційну мотивацію. Відібрано дидактичні принципи навчання досліджуваного феномену. Розроблено методичну типологію англійської аграрної лексики, представлену чотирма групами.Статья рассматривает вопросы, связанные з проблемами обучения иноязычной лексике будущих переводчиков, которое должно базироваться на комплексном сочетании когнитивного, коммуникативного личностно-деятельностного подходов. Доведено, что когнитивный подход к обучению иноязычной лексике основывается на определении механизмов переработки лексической информации, а также способов сбережения и запоминания новой лексической информации. Приведены мнемонические приемы запоминания лексики. Обобщены педагогические предпосылки обучения иноязычной лексике, к которым относятся инструментальная и инвентаризационная мотивация. Отобраны дидактические принципи обучения исследуемого материала. Разработана методическая типология английской аграрной лексики, представленой у виде четырех групп.. The article deals with the problems of L2 Vocabulary teaching to future interpreters which has to be based on the complex of cognitive, communicative, personal-and-activity approaches. It has been proved that cognitive approach to teaching L2 Vocabulary comprises mechanisms of vocabulary processing as well as ways of saving and remembering lexics. Pedagogical prerequisites of teaching L2 Vocabulary have been considered. Instrumental and selfcontrolling incentives have been highlighted. Didactic principles of teaching the addressed phenomenon have been selected. Methodical typology of the English agrarian vocabulary has been developed and four groups of it have been presented.uk_UA
dc.publisherБілоцерківсьий національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectнавчання лексикиuk_UA
dc.subjectобучение лексикеuk_UA
dc.subjectteaching vocabularyuk_UA
dc.subjectперекладачіuk_UA
dc.subjectпереводчикиuk_UA
dc.subjectinterpretersuk_UA
dc.subjectкогнітивнийuk_UA
dc.subjectкогнитивныйuk_UA
dc.subjectcognitiveuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectdidacticsuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectпередумовиuk_UA
dc.subjectпредпосылкиuk_UA
dc.subjectprerequisitiveuk_UA
dc.titleДидактико-когнітивні та методичні передумови навчання іншомовної лексики майбутніх перекладачівuk_UA
dc.title.alternativePedagogical cognitive and methodical prerequisites of L2 Vocabulary teaching to the future interpretersuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc37.016:81’373.45’25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dydaktyko_kohnityvni.pdf636,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.