Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3621
Назва: | Особистісно-орієнтований підхід до навчання майбутніх перекладачів в умовах самостійної роботи |
Інші назви: | Personality-oriented approach to training translators withing self-study activities |
Автори: | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна Ihnatenko, Viktoriia |
Ключові слова: | перекладач;особистісно-орієнтований підхід;самостійна робота;вторинна мовна особистість;translator;self-managed extracurricular work;personality-oriented approach;secondary lingual personality |
Дата публікації: | лис-2014 |
Видавництво: | Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ |
Бібліографічний опис: | Ігнатенко В.Д. Особистісно-орієнтований підхід до навчання майбутніх перекладачів в умовах самостійної роботи / В. Д. Ігнатенко // Психолого-педагогічні та лінгвістичні дослідження в умовах реформаційних процесів в аграрній освіті та науці: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (БНАУ, 6–7 листопада 2014 р.). – Біла Церква, 2014. – C. 10-11 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто центральні категорії особистісно-орієнтованого підходу в контексті самостійної роботи, а саме вторинна мовна особистість та самостійна, самокерована та продуктивна діяльність студентів, тобто навчальна автономія студентів, запорукою якої є партнерські взаємовідносини між викладачем та студентами. |
Опис: | The attention is focused on the main categories of personality-oriented approach in the context of independent work, namely, secondary linguistic personality and autonomous, self-directed and productive activity of students, i.e.students' educational autonomy, the key to which is the partnership between the teacher and students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3621 |
УДК: | 37:378 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Personal_orient.pdf | 618,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.