Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3621| Title: | Особистісно-орієнтований підхід до навчання майбутніх перекладачів в умовах самостійної роботи |
| Other Titles: | Personality-oriented approach to training translators withing self-study activities |
| Authors: | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна Ihnatenko, Viktoriia |
| Keywords: | перекладач;особистісно-орієнтований підхід;самостійна робота;вторинна мовна особистість;translator;self-managed extracurricular work;personality-oriented approach;secondary lingual personality |
| Issue Date: | Nov-2014 |
| Publisher: | Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ |
| Citation: | Ігнатенко В.Д. Особистісно-орієнтований підхід до навчання майбутніх перекладачів в умовах самостійної роботи / В. Д. Ігнатенко // Психолого-педагогічні та лінгвістичні дослідження в умовах реформаційних процесів в аграрній освіті та науці: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (БНАУ, 6–7 листопада 2014 р.). – Біла Церква, 2014. – C. 10-11 |
| Abstract: | Розглянуто центральні категорії особистісно-орієнтованого підходу в контексті самостійної роботи, а саме вторинна мовна особистість та самостійна, самокерована та продуктивна діяльність студентів, тобто навчальна автономія студентів, запорукою якої є партнерські взаємовідносини між викладачем та студентами. |
| Description: | The attention is focused on the main categories of personality-oriented approach in the context of independent work, namely, secondary linguistic personality and autonomous, self-directed and productive activity of students, i.e.students' educational autonomy, the key to which is the partnership between the teacher and students. |
| URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3621 |
| metadata.dc.identifier.udc: | 37:378 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Personal_orient.pdf | 618,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.