Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3423
Title: Дидактична гра як метод ефективної підготовки фахівців
Other Titles: Didactic game as a method of the effective training of specialists
Authors: Чала, Інна Тимофіївна
Chala, Inna
Keywords: дидактика, професійні якості, дидактична гра, навчально-пізнавальна діяльність, розвиваючі ігри;didactics, professional features, didactic game, learning and cognitive activity, developmental games activity.
Issue Date: 6-Jun-2019
Publisher: Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
Citation: Чала І.Т. Дидактична гра як метод ефективної підготовки фахівців. Сучасний рух науки. Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 6-7 червня 2019,– Дніпро, 2019, – с 1771-1776
Abstract: У сучасну епоху все більш актуальнішим стає питання виховання молодих кадрів . Формування нової людини, як спеціаліста, яке включає в себе гармонійне поєднання духовних цінностей, принципів моралі з розвитком професійних якостей – це необхідна умова сучасного здорового суспільства. На сучасному етапі становлення національної системи освіти, формування її нового змісту одним з ключових завдань педагогіки вищої школи є розв’язання проблеми інтенсифікації процесу навчання. На мій погляд, ця важлива проблема може бути вирішена у вищих навчальних закладах лише за умови значної активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо-активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця.
Description: In modern period the question of training young specialists is becoming more actual. The formation of a new person as a specialist which includes harmonious unity of spiritual values, morality principles with the development of professional features is the vital condition of modern healthy society. At modern stage of the formation of the national system of education, forming its new content one of the key tasks of higher school education science is solving the problem of the intensification of learning process. This important problem can be solved in higher educational institutions only under the conditions of significant activization of learning and cognitive activity of students. One of the effective methods of this activization is didactic games.
URI: http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2019/07/Zbirnik-7-mizhnarodna-naukovo-praktichna-internet-konferentsiya.pdf
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3423
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dydaktychna hra.pdf6,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.