Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧала, Інна Тимофіївна-
dc.contributor.authorChala, Inna-
dc.date.accessioned2019-12-20T12:32:04Z-
dc.date.available2019-12-20T12:32:04Z-
dc.date.issued2019-06-06-
dc.identifier.citationЧала І.Т. Дидактична гра як метод ефективної підготовки фахівців. Сучасний рух науки. Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 6-7 червня 2019,– Дніпро, 2019, – с 1771-1776uk_UA
dc.identifier.urihttp://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2019/07/Zbirnik-7-mizhnarodna-naukovo-praktichna-internet-konferentsiya.pdf-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3423-
dc.descriptionIn modern period the question of training young specialists is becoming more actual. The formation of a new person as a specialist which includes harmonious unity of spiritual values, morality principles with the development of professional features is the vital condition of modern healthy society. At modern stage of the formation of the national system of education, forming its new content one of the key tasks of higher school education science is solving the problem of the intensification of learning process. This important problem can be solved in higher educational institutions only under the conditions of significant activization of learning and cognitive activity of students. One of the effective methods of this activization is didactic games.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасну епоху все більш актуальнішим стає питання виховання молодих кадрів . Формування нової людини, як спеціаліста, яке включає в себе гармонійне поєднання духовних цінностей, принципів моралі з розвитком професійних якостей – це необхідна умова сучасного здорового суспільства. На сучасному етапі становлення національної системи освіти, формування її нового змісту одним з ключових завдань педагогіки вищої школи є розв’язання проблеми інтенсифікації процесу навчання. На мій погляд, ця важлива проблема може бути вирішена у вищих навчальних закладах лише за умови значної активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо-активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференціїuk_UA
dc.subjectдидактика, професійні якості, дидактична гра, навчально-пізнавальна діяльність, розвиваючі ігриuk_UA
dc.subjectdidactics, professional features, didactic game, learning and cognitive activity, developmental games activity.uk_UA
dc.titleДидактична гра як метод ефективної підготовки фахівцівuk_UA
dc.title.alternativeDidactic game as a method of the effective training of specialistsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dydaktychna hra.pdf6,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.