Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3347
Title: Ігровий аспект у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі
Other Titles: Punning in the modern German advertising discourse
Authors: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Keywords: мовна гра;ігрові прийоми;рекламний текст;мовні аномалії;speech pay;the word play device;an advertising text;stylistically marked units
Issue Date: 2009
Publisher: Чернівці «ЧНУ»
Citation: Носенко М.М. Ігровий аспект у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі / М.М. Носенко // Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. Германські мови. – Чернівці, 2009. – Вип. 441-443. – С. 129-132.
Abstract: Ігрові прийоми у рекламних текстах є не лише засобом звернення уваги реципієнта, створення рекламного образу у свідомості споживача, а й підвищують економічну ефективність повідомлення. У статті розглядається інвентар різнорівневих засобів продукування лудично маркованих явищ і аналізуються сучасні тенденції мовної гри у німецькомовній рекламі.
Description: Use of pun techniques in advertising is not only the way to attract the recipient’s attention and create an advertising image in the consumer’s mind, but also to improve economic efficiency of the message. The article deals with modern tendencies in creating pun and its function peculiarities in the German-language advertisement.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3347
metadata.dc.identifier.udc: 811.112.2’42
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Igroviy_aspekt_u_su.pdf435,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.