Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3347
Назва: Ігровий аспект у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі
Інші назви: Punning in the modern German advertising discourse
Автори: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: мовна гра;ігрові прийоми;рекламний текст;мовні аномалії;speech pay;the word play device;an advertising text;stylistically marked units
Дата публікації: 2009
Видавництво: Чернівці «ЧНУ»
Бібліографічний опис: Носенко М.М. Ігровий аспект у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі / М.М. Носенко // Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. Германські мови. – Чернівці, 2009. – Вип. 441-443. – С. 129-132.
Короткий огляд (реферат): Ігрові прийоми у рекламних текстах є не лише засобом звернення уваги реципієнта, створення рекламного образу у свідомості споживача, а й підвищують економічну ефективність повідомлення. У статті розглядається інвентар різнорівневих засобів продукування лудично маркованих явищ і аналізуються сучасні тенденції мовної гри у німецькомовній рекламі.
Опис: Use of pun techniques in advertising is not only the way to attract the recipient’s attention and create an advertising image in the consumer’s mind, but also to improve economic efficiency of the message. The article deals with modern tendencies in creating pun and its function peculiarities in the German-language advertisement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3347
УДК: 811.112.2’42
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Igroviy_aspekt_u_su.pdf435,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.