Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3032
Title: Роль маркетингових комунікацій у виході підприємств з економічної кризи
Other Titles: Role of marketing communications on going out of enterprises from economical crisis
Authors: Худякова, Лідія Костянтинівна
Khudiakova, Lidiia
Keywords: бізнес;business;маркетингові комунікації;marketing communication;комунікаційний мікс;communicative mix;нтегровані маркетингові комунікації;integrated marketing communications
Issue Date: Dec-2015
Publisher: Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Citation: Худякова Л.К. Роль маркетингових комунікацій у виході підприємств з економічної кризи / Л.К. Худякова // Економіка України:шляхи виходу із кризи: зб. матеріалів Міжвузівської студентської економічної конференції. – К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2015. 2015. С. 86-87.
Abstract: Модернізація сучасного бізнесу шляхом ефективного використання маркетингових комунікацій дає перспективу виходу підприємства з економічної кризи на сучасному етапі.
Description: The article deals with modernization of modern business by the method of effective use of marketing communications and the perspective of going out of an enterprise from economical crisis in modern stage
URI: https://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/conf-krok-2015-12-11_materialy.pdf
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3032
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.