Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3032
Назва: Роль маркетингових комунікацій у виході підприємств з економічної кризи
Інші назви: Role of marketing communications on going out of enterprises from economical crisis
Автори: Худякова, Лідія Костянтинівна
Khudiakova, Lidiia
Ключові слова: бізнес;business;маркетингові комунікації;marketing communication;комунікаційний мікс;communicative mix;нтегровані маркетингові комунікації;integrated marketing communications
Дата публікації: гру-2015
Видавництво: Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Бібліографічний опис: Худякова Л.К. Роль маркетингових комунікацій у виході підприємств з економічної кризи / Л.К. Худякова // Економіка України:шляхи виходу із кризи: зб. матеріалів Міжвузівської студентської економічної конференції. – К.: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2015. 2015. С. 86-87.
Короткий огляд (реферат): Модернізація сучасного бізнесу шляхом ефективного використання маркетингових комунікацій дає перспективу виходу підприємства з економічної кризи на сучасному етапі.
Опис: The article deals with modernization of modern business by the method of effective use of marketing communications and the perspective of going out of an enterprise from economical crisis in modern stage
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/conf-krok-2015-12-11_materialy.pdf
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3032
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.