Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3018
Title: Комунікаційна діяльність
Other Titles: Communicative Activity
Authors: Худякова, Лідія Костянтинівна
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Петрашенко, Микола Вікторович
Khudiakova, Lidiia
Matvienko, Valentyna
Petrashenko, Mykola
Keywords: комунікації;communications;реклама;advertising;стимулювання продажу;sales promotion;ярмарки;fairs;виставки;exhibitions
Issue Date: Jun-2014
Publisher: ТЕК БНАУ
Citation: Худякова Л.К, Матвієнко В.М.,Петрашенко М.В. Комунікаційна діяльність: Електронний посібник.- Біла Церква, 2014р.- С.
Abstract: У матеріалах висвітлено суть, значення, основні вимоги і завдання системи маркетингових комунікацій підприємства: пропаганди, стимулювання продажу торгової реклами. Посібник містить рекомендації щодо використання найефективнішних засобів, організації і планування комунікаційної діяльності визначення її ефективності та здійснення контролю за її використання.
Description: The textbook highlights essence, role, main requirements and targets of marketing communications of an enterprise: propaganda, sales promoting, commercial advertising. The textbook contains recommendations concerning the use of the most effective means, organising and planning of the communicative activity, determining its effectiveness and monitoring control about its use.
URI: https://drive.google.com/file/d/1CNxG8dA7FGFhjLhs9yMzv4GJo7Lo2VRz/view
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3018
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komunikatsiina diialnist.chm503,52 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.