Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3018
Назва: Комунікаційна діяльність
Інші назви: Communicative Activity
Автори: Худякова, Лідія Костянтинівна
Матвієнко, Валентина Михайлівна
Петрашенко, Микола Вікторович
Khudiakova, Lidiia
Matvienko, Valentyna
Petrashenko, Mykola
Ключові слова: комунікації;communications;реклама;advertising;стимулювання продажу;sales promotion;ярмарки;fairs;виставки;exhibitions
Дата публікації: чер-2014
Видавництво: ТЕК БНАУ
Бібліографічний опис: Худякова Л.К, Матвієнко В.М.,Петрашенко М.В. Комунікаційна діяльність: Електронний посібник.- Біла Церква, 2014р.- С.
Короткий огляд (реферат): У матеріалах висвітлено суть, значення, основні вимоги і завдання системи маркетингових комунікацій підприємства: пропаганди, стимулювання продажу торгової реклами. Посібник містить рекомендації щодо використання найефективнішних засобів, організації і планування комунікаційної діяльності визначення її ефективності та здійснення контролю за її використання.
Опис: The textbook highlights essence, role, main requirements and targets of marketing communications of an enterprise: propaganda, sales promoting, commercial advertising. The textbook contains recommendations concerning the use of the most effective means, organising and planning of the communicative activity, determining its effectiveness and monitoring control about its use.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1CNxG8dA7FGFhjLhs9yMzv4GJo7Lo2VRz/view
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3018
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatsiina diialnist.chm503,52 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.