Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2907
Назва: Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури учнів 5-8 класів
Інші назви: The system of creative educational tasks in the process of foreign literature study of 5-8 grades pupils
Автори: Дем'яненко, Олена Олександрівна
Demianenko, Olena
Ключові слова: система творчих завдань;творче завдання;творчі вміння;інтелектуально-творчі здібності;зарубіжна література;навчально-творча діяльність;Foreign literature;creative educational activity;intellectual-creative abilities;creative educational tasks;creative skills;the system of creative educational tasks
Дата публікації: кві-2007
Видавництво: Науковий світ
Бібліографічний опис: Дем'яненко О.О. Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури учнів 5-8 класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: [спец.] 13.00.02 "Теорія і методика навчання (зарубіжна література)"/ Олена Олександрівна Дем'яненко ; Інститут педагогіки АПН України. - Київ, 2007. - 22с.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену систему навчально-творчих завдань із зарубіжної літератури для учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто можливості використання описаних навчальних одиниць на різних етапах вивчення літературного твору, запропоновано систему типів, видів і форм навчально-творчих завдань, яка ґрунтується на ідеї комплексного розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів молодшого і старшого підліткового віку. Обґрунтовано доцільність системного використання інноваційних технологій, різноманітних прийомів, видів і форм навчально-творчої діяльності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Експериментально доведено, що запропонована модель системного використання навчально-творчих завдань підвищує продуктивність літературної освіти учнів середньої ланки, інтенсифікує процес інтелектуально-творчого розвитку особистості школяра, сприяє розвитку творчих умінь у процесі самостійної роботи з літературним твором.
Опис: It was proposed the theoretically valid and experimentally approved system of the creative educational tasks for 5-8 grades pupils during foreign literature learning. It was examined the possibility of their using on the different steps of the literary text learning. Also it was proposed the system of different types of the tasks, which is based on the idea of the whole development of creative abilities of the pupils during youth age period. The dissertation theoretically and practically substantiated the advisability of systematic using in the educational process of foreign literature study innovative technologies, different ways of creative activity of the pupils. It was experimentally proved that the proposed by the author model of systematic using of the creative educational tasks in the process of foreign literature study of 5-8 grades pupils essentially increases productivity of pupils’ literary education, intensifies the process of intellectual-creative development, helps to develop the pupils’ creative skills of independent work with the literary text.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2907
УДК: 371.21: 821.1
Розташовується у зібраннях:Інші публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Systema_tvorchyh.pdf677,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.