Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'яненко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorDemianenko, Olena-
dc.date.accessioned2019-12-03T13:21:53Z-
dc.date.available2019-12-03T13:21:53Z-
dc.date.issued2007-04-
dc.identifier.citationДем'яненко О.О. Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури учнів 5-8 класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: [спец.] 13.00.02 "Теорія і методика навчання (зарубіжна література)"/ Олена Олександрівна Дем'яненко ; Інститут педагогіки АПН України. - Київ, 2007. - 22с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2907-
dc.descriptionIt was proposed the theoretically valid and experimentally approved system of the creative educational tasks for 5-8 grades pupils during foreign literature learning. It was examined the possibility of their using on the different steps of the literary text learning. Also it was proposed the system of different types of the tasks, which is based on the idea of the whole development of creative abilities of the pupils during youth age period. The dissertation theoretically and practically substantiated the advisability of systematic using in the educational process of foreign literature study innovative technologies, different ways of creative activity of the pupils. It was experimentally proved that the proposed by the author model of systematic using of the creative educational tasks in the process of foreign literature study of 5-8 grades pupils essentially increases productivity of pupils’ literary education, intensifies the process of intellectual-creative development, helps to develop the pupils’ creative skills of independent work with the literary text.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену систему навчально-творчих завдань із зарубіжної літератури для учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто можливості використання описаних навчальних одиниць на різних етапах вивчення літературного твору, запропоновано систему типів, видів і форм навчально-творчих завдань, яка ґрунтується на ідеї комплексного розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів молодшого і старшого підліткового віку. Обґрунтовано доцільність системного використання інноваційних технологій, різноманітних прийомів, видів і форм навчально-творчої діяльності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Експериментально доведено, що запропонована модель системного використання навчально-творчих завдань підвищує продуктивність літературної освіти учнів середньої ланки, інтенсифікує процес інтелектуально-творчого розвитку особистості школяра, сприяє розвитку творчих умінь у процесі самостійної роботи з літературним твором.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий світuk_UA
dc.subjectсистема творчих завданьuk_UA
dc.subjectтворче завданняuk_UA
dc.subjectтворчі вмінняuk_UA
dc.subjectінтелектуально-творчі здібностіuk_UA
dc.subjectзарубіжна літератураuk_UA
dc.subjectнавчально-творча діяльністьuk_UA
dc.subjectForeign literatureuk_UA
dc.subjectcreative educational activityuk_UA
dc.subjectintellectual-creative abilitiesuk_UA
dc.subjectcreative educational tasksuk_UA
dc.subjectcreative skillsuk_UA
dc.subjectthe system of creative educational tasksuk_UA
dc.titleСистема творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури учнів 5-8 класівuk_UA
dc.title.alternativeThe system of creative educational tasks in the process of foreign literature study of 5-8 grades pupilsuk_UA
dc.typeАвторефератuk_UA
dc.identifier.udc371.21: 821.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Systema_tvorchyh.pdf677,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.