Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2882
Назва: Можливості та локалізації розвитку соціального підприємництва
Інші назви: Opportunities and localization of development of socialtin enterprise in Ukraine
Автори: Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Ключові слова: соціальне підприємництво;social enterprise;соціальне підприємство;social enterprise;фінансова допомога;financial assistance;стартап;startup;інкубатор;incubator;акселератор;accelerator;економічний та соціальний ефект;economic and social effect
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки
Бібліографічний опис: Батажок С. Г. Можливості та локалізації розвитку соціального підприємництва в Україні / С. Г. Батажок // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – (218-219). – С.130-140.
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – соціальне підприємництво, як одна з нових гібридних організаційних форм, яка передбачає використання бізнес методів для вирішення різноманітних соціальних проблем. Метою дослідження є пошук нових інноваційно-комерційних підходів для вирішення питань у соціальній сфері. Методи дослідження. У роботі було застосовано загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання: системний аналіз та синтез, дедуктивний і індуктивний методи, методи аналогій, узагальнення та порівняння, табличний метод. Результати роботи – обґрунтовано та використано критерії, які дозволяють чітко визначити та відокремити соціальне підприємництва від традиційного бізнесу. Проаналізовано види соціальних підприємств за організаційно-правовою формою, регіональним розташуванням, галузевою належністю, соціальним призначенням. Запропоновано шляхи забезпечення сталого розвитку соціальних підприємств та послідовність етапів оцінювання ефективності результатів їх діяльності. Висновки. Наявність великої кількості соціальних проблем та вразливих груп населення в Україні заставляє шукати нові та інноваційні підходи до їх вирішення. Використання комерційних підходів у соціальній сфері – це світовий тренд, який позитивно зарекомендував себе у багатьох країнах, враховуючи фінансову стійкість та значний соціальний ефект. Соціальне підприємство відрізняється від інших підприємств тим, що для нього соціальний ефект є цілеспрямованим результатом, а не побічним продуктом діяльності. Соціальні цілі закріплені у статуті та є обов’язковими до виконання. Прибуток від комерційної діяльності розподіляється на реалізацію соціальних цілей. Оцінка соціального та економічного ефекту є фактором розвитку соціального підприємництва і залучення донорів та інвесторів. Популяризація соціального підприємництва сприятиме подоланню патерналістського сприйняття соціальних проблем у суспільстві.
Опис: The subject of the study – social entrepreneurship as one of the new hybrid organizational forms that involves the use of business methods to address a variety of social issues. The purpose of the study is search for new innovative and commercial approaches to solving social issues. Research methods. In the work the general scientific and special methods of scientific knowledge were used: system analysis and synthesis, deductive and inductive methods, analogical methods, generalization and comparison, tabular method. The results of the work. justified and used criteria that allow a clear definition and separation of social entrepreneurship from traditional business. The types of social enterprises are analyzed according to the organizational-legal form, regional arrangement, branch affiliation, social purpose. The ways of ensuring the sustainable development of social enterprises and the sequence of stages of evaluation of the effectiveness of the results of their activities are proposed. Conclusions – The presence of a large number of social problems and vulnerable groups in Ukraine makes it necessary to seek new and innovative approaches to their solution. The use of commercial approaches in the social sphere is a global trend that has proven to be positive in many countries, taking into account financial sustainability and a significant social impact. A social enterprise differs from other enterprises by the fact that for it the social effect is a purposeful result, and not a by-product of activity. Social goals are enshrined in the charter and are mandatory. Profit from commercial activities is allocated to the realization of social goals. An assessment of the social and economic impact is a factor in the development of social entrepreneurship and the involvement of donors and investors. Popularization of social entrepreneurship will help to overcome the paternalistic perception of social problems in society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2882
УДК: УДК 338.22-029(477)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mozhly`vosti ta lokalizaciyi.pdf446,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.