Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2275
Назва: Методичні вказівки для проведення практичних занять і виконання самостійних завдань з дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності» для студентів ОС «Бакалавр» усіх форм навчання спеціальності 051 «Економіка»
Інші назви: Methodical instructions for conducting practical classes and performing independent tasks in the discipline "Economics and organization of innovation activity" for students of OS "Bachelor" of all forms of studying specialty 051 "Economics"
Автори: Житник, Тетяна Петрівна
Zhytnyk, Tetiana
Бабицька, Ольга Олександрівна
Babytska, Olga
Ключові слова: Конкурентні переваги;Competitive advantages;інновації;innovations;виробнича діяльність;production activity
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для проведення практичних занять і виконання самостійних завдань з дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності» для студентів ОС «Бакалавр» усіх форм навчання спеціальності 051 «Економіка» / Т.П. Житник, О.О. Бабицька– Біла Церква, БНАУ, 2019. – 36 с.
Короткий огляд (реферат): Конкурентні переваги досягаються завдяки впровадженню новацій – суттєво нових методів і засобів здійснення виробничої та комерційної діяльності. Підприємницька діяльність ґрунтується на новій ідеї задоволення споживчого попиту в певних товарах чи послугах. Пошук цієї ідеї є реакцією підприємців на зменшення доходу від своєї діяльності, обумовлене насиченням певного сегмента ринку відповідними товарами. Можливість створення та використання новації суб’єктами господарювання залежить від загального рівня науково-технічного розвитку країни і ресурсних можливостей. Чим радикальнішою (наукоємнішою) є ідея, взята за основу інновації, тим довшим буде її життєвий цикл і більшим ефект від її комерціалізації.
Опис: Competitive advantages are achieved through the introduction of innovations - new means of production and commercial activity. Entrepreneurship is based on a new idea of ​​satisfying consumer demand in certain goods or services. The search for this idea is the reaction of entrepreneurs to a reduction in income from their activities, due to the saturation of a certain segment of the market by the relevant goods. Ability to create and use innovations by economic entities depends on the overall level of scientific and technological development of the country and resource capabilities. The more radical (more knowledge-intensive) an idea is taken as the basis of innovation, the longer it will be its lifecycle and the greater the effect of its commercialization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2275
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод.вказівки для практичних ЕОІД.pdf581,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.